Sunday, May 22, 2011

Tidur di bumi Mahsuri

HOMESTAY...pilihan bijak bila berkunjung ke destinasi pelancongan secara beramai2 terutamanya family..untuk destinasi Langkawi i dan En. Hubby tlh sebulat suara angkat tangan untuk pilih homestay..dan yang bertuah adalah kak nani...tima kasih kak...mmg tip top. Berbaloi2...selesa...Dengan bayaran sebanyak RM400 (2 malam) homestay ni dilengkapi ngan segala keperluan..yang xde cuma beras and lauk pauk..yg tu korang kena beli sendiri la ye. bole masak ko..dah jimat kat situ...kite perlu jimatkan bab makan & tido supaya bole lebihkn kat shopping...hikhikhik

Walaupun lokasinya agak jauh dari pekan Kuah (berhampiran Makam Mahsuri)...alaa...Langkawi bkn besar sgt pun..bole dikira dekat gak la jika dibandingkan ngan Skudai dengan JB..ye tak..tp x jd masalah langsung utk kitaorang ke hulur ke hilir mengelilingi pulau tersebut dan bershopping sakan..sakan ke?

Di hadapan Nany Homestay...
Sape2 yg nak try homestay ni..bole la calling2 k.nany...recommanded

Name : Masnany
Tel : 0174488107,0175196519(Zaihari)
Email : nanyhouselangkawi@gmail.com
Address :
Lot 2331B Kampung Bukit Temin, Jalan Makam Mahsuri, Ulu Melaka,
07000, Langkawi,
Kedah Darul Aman

2 comments:

lagenda said...

klu pi ramai2 dgn keluarga yg lain, mmg berbaloi duduk homestay gitu kan!

Ibu Comel Sedunia said...

@lagendammg berbaloi2...bajet bole disimpangkan ke lorong shopping plak..