Sunday, February 13, 2011

Bila Hati Sudah Cinta

Bile baca tajuk mesti korang ingat I ni ibu yg gediks kan...ye la..dah anak 2 pun still nak cite pasal cinta...eiiii...berbulu telinga..sebenarnya kali ni I nak buat pengakuan lagi..kira pengakuan yg ke 2 la...iaitu I seorang penggemar a.k.a pembaca novel tegar.Semlam si Kerol belikan kakak bahan bacaan (bkn baca pun).Bila dia ckp nak g MPH je, I dah tau rak mane yg wajib dituju..Bila kakak ngan ayahnye belek2 buku, I pun apa lg..bwk la si adik g rak yg paling I suka. Masa ni la nak ambik kesempatn..Bile hati dah cinta, sanggup wat pe saje dan hasilnye...


tarraaaa....tajuk & cover sgtttt comel
(hati bila cinta..alahaiii)

Berjaya !!!! i berjaya tmbah koleksi sediada..ok..I tunjuk koleksi yg ada ye...




sebahagian ada kat kg..ada gak yg kwn pinjam...


...dan lagi


p/s sape nak pinjam bole jd ahli dulu ye..

5 comments:

Cik Puan Bunga said...

Bukan setakat kawan pinjam, adik beradik pinjam pun ada yang tak pulang lagi! huhuhu!

nur easy said...

bestnya ada mini library camni.. cemana nak jd ahli ni? mau tumpang baca sekali ;) salam kenal..

ibucomelsedunia said...

CPB;tlg kumpulkn semua novel aku yg ada kat kg.

nur easy: nak tmpg baca..bole..dtg umah..tp kena bc kat umah i je.hihihi

Cik Puan Bunga said...

Setakat ni dah berjaya kesan 5 ketul. semua pun dah lunyai. kehkeh!

dila~noor said...

kak..kt sy ade 1..hahaha..pengakuan jgk kirenye..rsnye ade teselit kt opis kot.

best tak aisya sofea yg baru tu?
sy minat aisya sofea jer..huhuh

p/s:slmt dtg ke dunia blogging..tetibe rs smngt nk update blog..hahaha